I want you to know..

Lyssnar på bästa bästa bästa låten genom tiderna när jag skriver det här, så himmla grymm. Har en liten rolig sak att berätta som händer hösten 2012.. häng med nu
 
Min ponny Doris Day och jag ska vara med i Divition II i höst. Det innebär alltså hopptävling varannan helg på 90 cm. Det är laghoppning så man tävlar i lag, det laget som ridigt sina rundor med minst fel och på snabbast tid vinner, så kan man väl säga att man kvalar till ponnyallsvenskan (finalen). Det lag som vinner där vinner Divition II. Tror att det är så. ;)
 
Så tagga tagga tagga, nu börjar träningarna komma igång igen också. Uffeträning imotgon jaaao! Ska bli as kul. så nu blir det hårdträning tills första stareten den 9september tror jag att det är. Närå, men vi måste va iform både jag och Doris tills dess, bara att köra på. :D
 
  
 
Bästa bästa bästa låten <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress här:

Write to me!:

Trackback
RSS 2.0